Fredag


Så var det fredag igen, den absolut bästa fredagen, för i dag flyttar mina älsklingar hem!!!
 Solen skiner och det är lugnt på jobbet. Har några intervjuer kvar och sedan fredagsmöte med chefen. Sedan är det helg... Ska hinna träna och köpa lite fredagsmys-mat och sedan kommer han. Hittade en jättesöt tunika/klänning i går som jag tror att jag ska införskaffa mig i dag.
Imorgon väntar 1 års kalas hos lilla Mina och det ska bli roligt att träffa alla vännerna som skall dit! Vi är som vanligt det enda barnlösa paret, men vi har det rätt bra ändå...
Vill passa på att önska er alla en underbar helg! För det skall jag ha. Har bokat biljetter till filmen "Blood Diamond" på söndag, någon som sett den och vet om den är bra, eller är det kanske tom någon som vill hänga med? Träning ikväll och även träning i morgonbitti - Maria L, ska du med eller???

Grattis till Tina som fyllde år i går och grattis till Sunken som fyller år i dag!

KRAM till er alla därute, och om en vecka är det lön igen...
Och om en dryg månad så flyttar vi! Hoppas att ni lämnar någon ledig helg i slutet av maj, får då är det inflyttningsfest med grill på Grepvägen...

 


Kommentarer
Postat av: Maria

"Blood diamond" är grymt bra enligt mig iallafall:-) Se den! Ha det mys med männen i ditt liv:-) Själv har jag besök:-) KRAM PÅ ER!!!

2007-03-16 @ 16:04:11
Postat av: Tina

Tack gumman för gratulationen! Ett steg närmare 30- underbart!

Hoppas du gillade Blood Diamond, den är ju rätt ok faktiskt, även om jag hellre ser Leo i The Departed. Igen.

Hoppas även att din helg varit härlig- kan tänka mig att den har det helt enkelt...

kram!

2007-03-19 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback