Ny musik - 30 min

Fick ikväll ett nytt spinningpass att leda som kallas för ShortCut, det vill säga det är "bara" 30 min.
Så i går satte jag mig åter igen vid datorn för att göra en ny skiva.
Resultat blev så här:

1. Disco Inferno - The Tramps - Uppvärmning
2. Alright - Lost Patrol och Lisa M - Uppvärmning, komma i gång, få fart på benen
3. Buttoms - Pussycat Dolls - Den var grym att cykla till
4. Sandstorm - med vad de nu heter - snabb ben, nerförsbacke, motstånd ett måste
5. The no.1 - någon från Eurovision - Tung uppförsbacke där man inte får fega och måste ha motstånd på
6. Roxettmedley - hittade den på Itunes musicshop, roligt med lite medlyn tycker jag!
7. Scooter, en ny, vad den nu heter. Bra cykellåt, alla ger järnet! Rolig avslutning.
8. Picture med Kid Rock och Sherly Crowe. Otroligt vacker! Me like a lot!

17:00 i dag på Sportlife i Stenungsund kör jag, kom gärna förbi!
Kommer att ändra lite i mitt 60 min pass och lägga in några av de nya låtarna jag hittade i går.
Har även lagt upp en spinningpool så hör du någon bra låt så hör gärna av dig så lägger jag till den till poolen.
Bra musik uppskattas alltid!!!!!!

Annars, snart midsommar, vad fort tiden går!
I går hade jag, Jea och Albin en härlig långpromenad, och vet ni, min hund var alldeles ren efter promenaden! Tror aldrig det har hänt förut.
Vi såg en shetlandsponnyföl som var 5 veckor gammalt. Den var mindre än Albin och såg precis ut som ett mjukdjur... Sååå söt!

Vad säger man, lite mat nu kanske? Jag har med mig ugnsbakad falukorv med ost, bacon och äpple. Tyvärr glömde jag senapen hemma, det är ju det som gör det liksom.... Damn!

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Hehe, jag var faktiskt impad av Albin igår. Men det var RUSKIGT nära att han blev en smutsig hund ändå ju. 2 meter från bilen... vad var det där...? Jo en vatten/lerpöl.
Vi syns ikväll igen ;)
Ha det bäst!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback