Bästa helgen

Har haft en underbar helg, om man bortser från bilåkningen! Men jag är i alla fall en stolt ägare av en Nissan Micra årsmodell 84 som endast gått 9000 mil - ett kap! Tyvärr så funkar inte radion, och några kassettband hade jag inte så jag sjäng för full hals i 70 mil när vi åkte från Sveg till Kungälv med den. Och någon Ac är det ju inte frågan om, så jag hade KD hela vägen - KorsDrag! Men det funkade det med...
Har varit ute i Siksjön hela helgen och på lördagen kom även mamma, pappa, farmor och Henry och mormor och morfar dit! God mat, trevligt sällskap!
Jag är normalt en badkruka av rang men trotsade min rädsla för kallt vatten och simmade några få simtag! Skönt...
Hann träffa underbara Linda med tjocka magen också och hundarna busade och hade det härligt!
Stannade till i Kil och träffade fantastiske Anders och hann äta en sallad med honom. När vi kom hem väntade den bästa Therese på oss!
Vilken dag, tre av de bästa på en och samma dag!
Tessan och jag åkte till Ingetorpssjön och där simmade jag ännu mera! Haha, kom aldrig och säg att jag är badkruka! Kvällen gick alldeles för fort och efter att vi ätit glass och jordgubbar var Tessan tvungen att åka...
Jag vill ha henne mer i mitt liv!
Måndag igen, solen skiner. Kan bli ännu svettigare på spinningen ikväll, men det är väl bara att åka till Ingetorpssjön och slänga sig i efteråt, eller?


Kommentarer
Postat av: Gustafsson

När badar du så man kan kolla på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback