10 år

Var inne på Jempas blogg och fick den härliga påminnelsen om att det i dag är 10 år på dagen sedan vi tog studenten! Inte klokt vad tiden går....
Det var soligt och fint och alla var uppklädda till tänderna! Vi hade champagnefrukost utanför mamma och pappa och jag var berusad redan klockan 09:00. På vårt studenkort är min mössa alldeles sned och blicken dimmig... Det var tider det! Ska kolla om jag har några bilder att lägga upp!
En otroligt rolig epok tog slut den dagen och det är en tid jag vissa dagar önskar var bestående.
Jag har många roliga minnen från klassen och gymnasietiden...



STOR Kram till er alla gamla gymnasiekompisar i dag! Hoppas vi kan ses och träffas SNART!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback