Spinning

I går körde jag en 30 minuters spinningklass igen. 30 min kan vara nog så jobbigt, men roligt!
Fullbokad klass igår igen!

image134

Fyra svettiga deltagare:

Jeanetthe, Malin, Martin och Nicke

image135

Varmt välkomna tillbaka som man brukar säga...
Bilderna är tagna från www.solviken.blogg.se

I dag har jag en body pump klass, och ikväll ska filmningen bli bra! Förra gången bad jag en av deltagarna sätta på kameran, och då tryckte han på fel knapp så det blev inget... Surt! Men ikväll...

I morgon bär det iväg med båten Lady Ellen för att titta på Matchracet på Marstrand! Tack och lov har väderprognosen ändrats lite och vi kan få lite sol i morgon.  Det blir en heldag på båten, men frukost, lunch, fri dryck (!!!) och avslutningsvis en skaldjursbuffé - härligt va? Hemliga artister kommer att dyka upp och underhålla oss och framförallt har vi första parkett till matchracet... Hoppas hoppas på fint väder!

Trevlig helg alla!
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: jempan

Tjena
Åker ner till götet på måndag o stannar två veckor. Vi måste träffas en sväng tycker jag!!
sitter hos E o laddar inför björnfest i sveg o dans i Känne. fin det du
Kram

2007-07-06 @ 09:51:13
Postat av: Kattis

Jempan >> Vad roligt att du kommer hit! Klart vi ska träffas! Ha det så jätteroligt i helgen, önskar jag kunde vara där... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback