Tillbaka

Så var man tillbaka på jobbet efter 10 lediga dagar! Skönt har det varit men jag trodde jag skulle strypa mig själv när klockan ringde 06:00 i morse. Eftersom att C har bilen är jag nu hänvisad till att åka kommunalt till och från jobbet. Faktiskt rätt skönt att sitta i en varm buss och blunda lite...

Jul och nyår har varit roligt! Träffat massor med vänner, god mat och god dryck. Nyårsafton spenderades på restaurang omgiven av vänner - precis som det ska vara!
Tack alla som var med!
Dock har det blivit lite lite skidåkning, men så snart snön kommer tänker jag bränna upp till Vemdalen och bara åka skidor! Längtar...

Grattis till Lena och David som har fått en liten Emil! Söt som socker är han, tack för de fina bilderna!

Dags att ta i tu med alla ansökningar som har kommit in... Längtar redan till sängen!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! Vet hur det känns....tillbaka i skolan:-( Men det var fantastiskt roligt att träffa dig o hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång! Kram och hej!

2007-01-03 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback