Rond 1

I morgon är det Boxningsgala i Göteborg! Min vän M´s lillebror skall vara med och boxas... Lillebror har även en period jobbat med mig och Christian. Jag ser fram emot att i morgonkväll bänka mig framför TV och se galan som direktsänds på TV4+. Jag hade gärna sett galan live men med tanke på hur god tid jag är ute i så ser jag det från första parkett hemma i soffan! Go Benja!!!! Jag skulle så gärna vilja träna boxning, det är nog den roligaste träningsformen!

Annars så är det fredag igen och veckan kan kort sammanfattas i att jag har haft en bra vecka på jobbet! Massor av roliga saker att göra, roliga bra intervjuer och några affärer på G!
Har tränat en hel del och kroppen känns rätt bra! Tyvärr så börjar jag bli lite "stor" och det är väl risken när man tränar mycket! Jag vill bli slimmare, inte större... Måste nog prata med någon som kan sånt här! Äter ju bra, sover bra, återhämtar mig 1-2 dagar per dag... Tränar jag FÖR tungt, kan man göra det?
Funderar på att byta träningsstället! Där jag är i dag saknar jag den variationen jag vill ha, samtidigt ligger stället där jag tränar kanonbra sett, 4 min gångpromenad hemifrån. Ikväll blir det i alla fall bara långpromenad med min raring Albin, men i morgon är det slut på vilan.

I dag åker C upp till Björnrike, igen. Nu blir han bara borta 8 dagar för att sedan vara hemma igen några dagar. Saknar honom enormt när han borta, men det är bättre att han har något att göra på dagarna än bara gå hemma och drälla. Längtar tills han börjar jobba på Lys GK igen så att vi får lite rutin på vårat liv.

Helgen - no plans! Ingen bil, ingen karl! Skulle vilja åka till favorit-Ebba och träffa hennes lillebror Emil för första gången.

Hur ser din helg ut?

Kommentarer
Postat av: jonas

Min helg.. hmm... ikväll ska jag på fest med mitt gamla jobb. Ska bli skoj att träffa alla igen. Imorrn har jag tänkt att jag ska köpa mig en svart Whyred skjorta och eventuellt en grå Filippa K kavaj. Lördagen blir troligtvis lugn som det känns nu. Söndag ska jag fixa ett träningskort på ett gym, tror det blir halvår, och sen är det bara att köra igång med det. Jo förresten, jag ska sova en massa och även knäcka säsong 2 av Greys Anatomy. Kram

Postat av: Kattis

Jonas >> Låter nice! Shoppa lite... Det blir man alltid bra av! Ha så roligt med gamla kollegorna ikväll! Kram kram - när ska vi planera 10-års festen seden studenten då, börjar bli dags... S

2007-01-26 @ 10:12:40
Postat av: Jempan

hoppas att du får en bra helg trots att MrC åker från dig!
Ja precis..vi måste försöka planera något för 10-års festen!! Det vore görsköjj med lite party!!
Kram på dig..
snart åker jag till ume..jippi!!

2007-01-26 @ 15:21:54
Postat av: Pälle

Byta träningsställe?? Tror du verkligen att dina två trogna träningskompisar skulle gå med på det?? Eller är det för att vi är där som du vill byta?? Hmmm....

2007-01-26 @ 16:19:36
Postat av: David

Hmm... Va vi ska göra? Ja det blir väl en sväng på stranden, måste bättra på brännan lite har ju trots allt inte solat på en vecka. Kan hända att det slinker ner en och annan bira också:) Ha en trevlig helg! Kram:)

2007-01-26 @ 23:03:00
Postat av: Tina

Mmm, vilka känner sig manade att planera? Någon som är kvar i trakten, eller som har bra kontakter med t ex Mysen? (till Kattis) Räcker väl med att boka in middag och lite musik, vi borde ju alla tjäna tillräckligt för att betala det ^^.

Kram på er!

2007-01-31 @ 09:53:34
Postat av: Sofia

Fan vad härligt...vill också åka till Björnrike. Var länge sedan jag var där nu....

En kollega har försökt få mig att följa med henne på boxning nu i ett par veckor. Min enda kommentar till henne har varit: Jag vill inte ha en boxar näsa...haha

Kram

2007-02-03 @ 16:16:10
URL: http://sofiah.org
Postat av: Sofia

Fan vad härligt...vill också åka till Björnrike. Var länge sedan jag var där nu....

En kollega har försökt få mig att följa med henne på boxning nu i ett par veckor. Min enda kommentar till henne har varit: Jag vill inte ha en boxar näsa...haha

Kram

2007-02-03 @ 16:20:45
URL: http://sofiah.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback