Himmel och pannkaka

Vad veckan har gått fort!
På senaste inlägget skrev jag om några sanna påståelse och en falsk och - tada - jag har åkt skidor i Italien och Schweiz men aldrig Frankrike - så ni hade helt rätt!
Veckan kan kort summeras i att jag har haft enormt många intervjuer, i tisdags klämde jag in inte mindre än 11 intervjuer, vilket är ungefär 8 för många men det gick! Ligger dock efter med dokumenationen...
Träning i alla dess former; Pump, Spinning, FYS, pilates, löpbandet och en kort sejour i gymet. I går vilade jag men kompenserade det med 30 minuters strechning i går på vardagsrumsgolvet.
Mina pojkar hade lovat att komma hem till helgen men på grund av roligt jobb i Ramundberget så kommer de inte hem förrän någon gång nästa helg för att 5 dagar senare åka tillbaka till Björnrike.
Fröken Hannah och hennes Martin ska vara barnvakt till Albin den veckan! Alltid löser det sig på något sätt...
Ikväll ska jag på tjejfest hos min gamla svägerska Madeleine och det ska bli väldigt roligt! Längtar redan till badkaret där jag kan ta mig en kall breezer med grym musik i bakgrunden och planera förberedelserna! 
I morgon hoppas jag att jag ska iväg och se på "The Departed" som jag har höga tankar om. Dessutom vill jag att det underbara vädret håller i sig så att man kanske kan få sig lite frisk luft i  form av långpromenad eller något liknande. Sedan är jag trött, så trött! Sovmornar låter väldigt skönt!
Igår köpte jag en ny kudde som "transporterar bort fukt och värme" då jag har en tendens att bli enormt varm på nätterna så hoppas jag att den blir bra... Sov gott på den i natt i alla fall!
 Nu är väl lägenhet uppsagd och snart ligger den ute på nätet för att bostadssökande får anmäla intresse. Nu är det prick tre månader tills vi får flytta och förhoppningsvis så håller sig min karl sig hemma då....

Kram och hoppas att ni får en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Tina

The Departed är en mycket bra film! Se och njut!

Jag önskar dig en trevlig helg, trots att dina pojkar är borta.

Kram!

2007-01-12 @ 15:16:14
Postat av: Jempan

Jag hoppas att du får en bra helg och att festen ikväll blir lyckad.
Jag ska ta det lugnt..kanske shoppa lite :)
Om prick två veckor får jag iaf träffa lyckan i mitt liv..som på måndag börjar sitt nya liv som polisstudent

Kram på dig!

2007-01-12 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback