La la la

Vad har hänt de senaste tio dagarna? Mycket på jobbet och lite motivation hemma, därav den dåliga uppdateringen!
Har bytt kontor och sitter numera i egna lokaler på Lindholmen i Göteborg.
Ännu är allt bara halvdant och jag har i dag suttit och jobbat i en soffa med världens lägsta bord och skulle någon naprapat eller sjukgymnast se mig skulle de skrika rätt ut. Det känns faktiskt i ryggen men det får bära eller brista...
Chefen är tillbaka efter 8 veckors semester och ja, blandade käsnlor faktiskt! Vet inte hur det blir med jobb då provanställningen går ut, hon har gett vissa hintar om att jag kanske inte får fortsätta då hon sa att "hon inte känner att jag supportrar henne 100%" men det är inte jag som varit borta i över två månader på semester... Så det så! Kommer att lägga ut några spår hos företag där jag kan tänka mig att jobba och sedan får vi se vad som händer. I dag har vi dock haft en bra dag så nu känns det bättre än vad det gjorde i fredags... Vi får väl se! Förhoppningsvis får jag veta snart om jag får fortsätta eller inte! Det knepiga är att jag inte vet hur jag skulle kunna vara mer supportiv då jag inte träffar kunder och sånt, och någon tankeläsare är jag definitivt inte!
Annars så har jag haft en urmysig helg med mannen i mitt liv! Skönt att ha honom hemma igen! Skönt att han är hemma OCH att han är frisk! Men på söndag tar härligheten slut då han igen åker upp till Björnrike, den här gången typ 4 veckor tror jag!
Annars så har jag träffat mamma och pappa på en blixtvisit i morse då de kom med Tyskalnds-färjan efter en skidresa i Italien. Önskat att jag kunnat hänga med för åkningen där i fjol var underbar, men nästa år, då ska jag med!
I går var vi och myste med världens sötaste Ebba och hennes nya lillebror Emil! Han sov så gott i min famn. Jag frågade faktiskt Christian om han inte ville ha en, men det ville han inte.... Än sa jag då! =)
Söt som bara den var han i alla fall!!!
Träning ikväll blir nog bara spinning. Sitter kvar och väntar på IKEA möbler som skall komma före klockan 17:00 så jag hinner nog inget mera tyvärr! Annars brukar jag ju köra Core också men det får bli en annan dag!
Funderar eventuellt på att åka upp till Björnrike och jobba vecka 9 - men vet inte hur jag ska lägga fram det! Kanske att jag tar upp det i morgon med chefen... Skulle vara nice att få umgås med vänner na däruppe, åka lite skidor och jobba! Vecka 9 är en bra vecka!
Solen skiner och jag vill inte alls sitter här och vänta på IKEA möbler, men vad gör man inte för karriärens skull?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jempan

Hoppas att det gick bra med Ikea möblerna igår!

Hoppas att du kan åka till B-riket en vecka..det är du värd. skulle oxå vilja göra det..men det går nog inte :(
kram

2007-02-06 @ 08:21:11
Postat av: Tina

Hej gumman!

Jobbigt med oklara besked om jobb etc, men jag tror att allting blir som det ska vara, förr eller senare. Blir det ingen fortsättning på nuvarande, är du menad för något annat...

Kram och heja, heja, heja!

2007-02-06 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback