Fredag

Veckans bästa dag är här!!! Lite lättare att kliva upp, lite mer avslappnat på jobbet...
Grått och trist ute  och lite kallt på mitt kontor men har precis fått i mig en kopp te så snart bör väl värmen infinna sig!
I alla fall så är min semester vecka 9 klar nu! Det ska bli jätteroligt att åka upp till Björnrike och träffa alla jag tycker om där! Åker efter jobbet nästa fredag, lånar svärfars fina bil, någon som vill åka med?
I går var jag och tränade pump och sedan gick jag på "stretch och avslappning" och det var jätteskönt! Man är lite dålig på att stretcha och det känns i kroppen att man inte längre är 16 år liksom... I kväll blir det spinning och i morgon bitti spinning. Sedan vilar jag på söndag.
En bra vecka på jobbet faktiskt! Har mycket att göra och det känns som om det börjar lossna lite, att det går vår väg på något sätt...
Längtar efter mina pojkar, det är så mörkt och tyst hemma! Jag vill ha dem hemma när jag kommer efter jobbet, jag vill ha lite liv och rörelse. Fast nu blir jag visseligen inte irreterad på att det alltid ska kollas på "The Simpsons" i alla fall... Längtar tills nästa fredag då jag får träffa dem igen!
Annars bjuder helgen eventuellt på en resa med svågern ner till Kungsbacka och Freeport där man kan göra riktiga fynd ibland. Ska bli roligt att se om jag hittar något! Om inte annat så shoppar jag alltid några Björn Borg-trosor där som är outstanding... Fina är de dessutom!
Jag vill ha vår nu, jag vill kunna gå i mindre kläder kanske t o m med bara ben! Fina skor och målade naglar... Varmt och skönt! Jag längtar t o m efter att kunna ta en glass ute i solen, vilket jag aldrig gör men jag vill ha den känslan... Och så längtar jag efter att få åka skidor nästa helg! Snacka om att säga emot sig själv, eller!

Ha en bra helg, vad händer för dig?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Vad härligt det låter med en veckas semester....men jag antar att det blir några timmar på "gården"?? Själv blir det jobb för hela slanten i helgen, men jag tycker ju om pengar så det är helt ok:-) Jag ska jobba påsk på riket, du då, kommer du att vara uppe då? Det är alldeles för lång tid mellan vi träffas:-( Ha en underbar helg!! Kram Maria

2007-02-16 @ 10:38:26
Postat av: Kattis

Maria >> Påsken verkar bli att vi är kvar i Göteborg då... Hur ska det gå? Då vill man ju åka skidor, titta på Big Jump och bli brun i ansiktet, men man vet aldrig, och japp, det lär bli många timmar på BJR-gården... Men jag gillar också pengar, särskilt så här på våren när man vill shoppa massa nytt och fint... :-)Hoppas vi ses och hörs snart, du kanske ska komma en sväng under vecka 9 och leka med mig och Tessan??
KRAM och ha en fantastisk helg!

2007-02-16 @ 11:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback