Filippa K

I går efter träningen var jag och svåger N till Freeport i Kungsbacka. Freeport är en outlet med märken som Filippa K, Björn Borg, Levis, Adidas och Nike. Oftast hittar man ingenting men i går gjorde jag faktiskt några fynd! Jag hittade en jättefin Filippa K kavaj för priset 200:- och det normala priset enligt prislappen var 1800:- - ETT FYND med andra ord! När man hittar sånna fynd brukar det aldrig finns rätt storlekar utan kvar brukar ju finnas XS eller XL men nu hängde den där, i min storlek och bara väntade på att få följa med hem till Trollhättevägen.
Vidare så var min svåger ute efter ett par spring-skor. Jag har själv vetat att mina är dags att byta ut och faktiskt så hittade både jag och Nicklas skor, på 30% rabatt-hyllan. Det slutade med att vi båda gick därifrån med varsin skopåse och bådas skor hade innan kostat 1200:- men slutpriset blev 349:-. Summan av kardemumman blev att jag gjorde riktiga fynd, och, nu kan jag inte ens skylla på att jag inte har riktiga skor när det vankas löpning.... Men nu har jag i alla fall skor OM jag känner för att ut och springa...

Annars har helgen bjudit på sömn! Precis vad jag har behövt!
Melodifestivalen i går var väl ingen dunderhit, jag skulle vilja veta hur de 3200 inskickade bidragen som inte kommit med låter, med tanke på den kvaliteten som det är på festivalen. Och varför är det ingen stylist som hjälper stackars Magnus Carlsson, han ser ju inte klok ut! Klipp av honom det där fula håret han har (det köpta håret) och skaffa karln riktiga kläder, jag sitter verkligen och skäms när jag ser honom.
Men jag tyckte att Sebastian var riktigt bra faktiskt!
I dag har jag verkligen slappat!!! Och tvättat, och varit och handlat för hela veckan. Vuxenvarning verkligen!

Till veckan blir det i morgon träning, på tisdag packning inför min ledighet, på onsdag ska jag och flickorna i väg och göra kort igen, och på torsdag skall vi på jobbet ha en liten kväll med våra anställda. Då det är jag som varit chef över det här eventet så ska vi först ha ett möte på jobbet, sedan ska vi iväg och träna!!!!!! (Jag sa ju att det var jag som hade planerat). Jag har varit i kontakt med ett gym i näheten av jobbet och vi ska dit och köra en timme Body Combat (I LOVE) för att sedan bege oss till Heaven 23 för en räkmacka och l. Visst låter det trevligt? Jag tycker i alla fall att det ska bli jätteroligt....

Längtar efter mina pojkar och jag kunde inte göra annat än att sucka när Christian nämnde att han kanske även blir kvar i Björnrike och jobbar vecka 12. Då blir han borta sammanlagt 6 veckor och jag är billös och själv med Albin under 3 veckor. Inte det att jag inte vill ta hand om min hund själv det bara krånglar till det lite när jag är billös - men som allting annat, så löser det sig... Vi har pratat om att köpa en liten skrotbil och nu kanske vore den perfekta tiden för det. Christians moster har en liten röd sak med 4 växlar och den passar mig att skrutta runt i mellan hemmet och skogen...

Grattis till Christian kusin Helena som har något annat än fjärilar i magen!!! Ska bli sååå spännande!

Dags att gå ner och hämta tvätten, jag har inget emot själva tvättandet, men att ta reda på allt, det är bland det tråkigaste jag vet.... Lika bra att göra det på en gång!
I morgon väntar även en lunch med söta Ella M och den lilla bedårande Hillevi! Ska bli roligt...

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback