Lagligt

I går gjorde jag något för första gången - jag köpte en download!
Det var låten "Release Me" med gruppen Laura som även figurerat i SAAB-reklamen. En alldeles underbar låt!
Extra roligt är att trummisen Magnus från början är Svegs-kille, enbart därför betalade jag för den....
Tycker att låten är fantasiskt och bäst är den när rösten skär sig lite på sångerskan. Rekomenderas! Lyssna på den på
www.laurasweden.com och därefter gå in på Myspace. Fantastiskt!

I dag är det min sista dag på Kornboden, och det känns faktiskt bra.
Allt som ska överlämnas är överlämnat, och det enda jag egentligen väntar på är att få gå hem nu.
I helgen väntar en 2 dagars lång spinninginstruktörsutbildning, det skall bli jätteroligt. Nästa vecka skall jag ha mitt första body-pump-pass... Har ju haft 1000 pass förut men nu är det äntligen på riktigt!

Solen skiner, men det var rätt kallt i morse när jag cyklade genom Kungälv så det var mössa och vantar på!

Om en vecka i dag flyttar vi....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback