YES

JAG FICK JOBBET!
Numera kan jag titulera mig som bemanningsassistent med ansvarsområden såsom rekrytering, uppföljning, anställning och massa luncher... :-)
Dessutom ingick det resor både till huvudstaden samt Östersund med jämna mellanrum.
Tror att det här kan bli väldigt roligt!!!!
Officiellt börjar jag inte förrän den 1 oktober men kommer att få mail och sådant snart så kan jag börja bekanta mig med företaget redan nu.
Oh så glad jag är! Tror inte att jag fattat det riktigt ännu....

Tyvärr så betyder detta att jag inte kan åka hem till Sveg helgen som vi planerat då vi har stor konferens den helgen men det får jag leva med!

Tack alla ni som höll tummarna i dag! Tror jag ska fira med en cider ikväll, får man det?

Besöket hos vännen Ellinor och lilla söta Hillevi var jättemysigt!!!!! Fler gånger blir det....

Jösses, nu måste jag ut och shoppa kontorskläder - någon som vill följa?

KRAM KRAM KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria

Stort Grattis gumman!!!Grymt roligt för dig! Hör av dig nästa gång du anländer till huvudstaden!!! Vi MÅSTE ses, var alldeles för länge sen! Grattis igen! Kramis

2006-09-14 @ 17:26:43
Postat av: Kattis

o ja! Det finns MASSOR att ta igen - nu kommer jag ju att jobba i Sthlm då och då... :-) KRAM

2006-09-14 @ 17:55:57
Postat av: Svåger N

GRATTIS.....MÅSTE FIRAS

2006-09-14 @ 18:17:26
Postat av: Kattis

N -> När som!

2006-09-14 @ 22:02:40
Postat av: Jempan

GRATTIS GRATTIS!! fasen vad kul Kattis!!!
Kramen

2006-09-15 @ 07:52:38
Postat av: Marie

SUPERGRATTIS!!!
Ha det så gott i nya lyckan!!

2006-09-15 @ 08:12:40
Postat av: Pia Vallström

Det här gjorde du bra gumman...grattis och lycka till!
Stor kram från Mamma

2006-09-15 @ 08:28:04
Postat av: Pierre

Fan va kul vännen det här är precis vad du behövde ett stort grattis. Har suttit och läst lite här på din blogg, kan ju erkänna det att jag inte gjort detta förut, men jag får nog se till att göra detta varje dag i fortsättnningen. Ha en trevlig helg å se till att fira riktigt ordentligt nu många kramar Pjärtan

2006-09-15 @ 10:17:16
Postat av: Olle

Grattis Kattis =). Lycka till på nya jobbet =)

2006-09-15 @ 16:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback