TACK

Tack alla mina underbara vänner för kommentarer på bloggen, sms, mail och telefonsamtal nu när jag ÄNTLIGEN fick jobb!!!!!

En jobbig helg på jobbet. Väldigt mycket att göra och en hel del att frsöka lösa då mina kollegor inte gjort sitt jobb. Tråkigt att det ska vara så!

Fick fina blommor av några medlemmar, och får så många kramar. Kommer att sakna medlemmarna!

Lugnt hemma i helgen. C har mest spelat golf, dessutom är vi båda förkylda.

Ska krypa ner i badet nu och få upp lite värme. Efter det ska jag baka chokladmuffins till C och hans kollegor tills i morgon. Jag är snäll ibland...

I morgon funderar jag kanske på att gå och simma, men är helt klart öppen för alla förslag. Ska även löneförhandla med chefen... Det är inte jag bra på! Alldeles för mesig för sånt...

Ser framemot torsdag då jag och några vänner ska i väg och göra "kort" s k scrapbooking - tror att det kan vara något som jag gillar att hålla på med. Vill vara lite pysslig, och klippa och klistra är nog det jag gillar bäst efter "listor".....

Min dagens:
väder: Börjar mörkna
gör: Inget
är: Trött
ska: Bada
träning: 60 min promenad med A och C
look: Svarta "slarvbyxor", svart hoodie och slarvig hästsvans.
saknar: Större boende.
musik: Inte just nu.
tv: C tittar på något med skrikande barn.
bok: “Djävulens fjäder" av Minette Walters - rätt bra

Hur ser din Dagens ut?

Kram


Kommentarer
Postat av: Jempan

Jempans dagens
väder: höstigt
gör: har precis kommit till jobbet
är: Trött o kär :)
ska: jobba
träning: inget än så länge idag
look: jeans och randig tröja
saknar: Min Erik som är hemma i min lgh
musik: Inte just nu.
tv: inget just nu
bok: ingen just nu

2006-09-18 @ 08:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback