Snopet

Först och främst vill jag gratulera Freddan och co som från och men nu tar över makten i Sverige! Roligt tycker jag som alltid varit lite "blå" av mig...

Ringde precis min blivande chef, eller är hon redan min chef. Whatever! Inget svar! Snopet tyckte jag. Här hade jag laddat för löneförhandling samt att jag nu skulle tala om att jag reser bort två veckor i slutet av oktober, så och svarar hon inte!
Det jag vet är att hon är i Ösund hos kollegorna på kontoret där men svara måste hon väl kunna göra...

I alla fall så har jag varit produktiv i dag!
Jag har redan lagat matlåda till C som jag snart ska åka dit men, jag har dessutom bakat chokladmuffins och hunnit diska! Ändå så tog jag lite sovmorgon i dag (08:30)

Vad dagen har att bjuda på vet jag inte riktigt. Tänkte kanske gå och simma! Och så måste jag och Albin ut och gå! I går när hela familjen gick långpromenad så glömde vi kopplet till A så när vi upptäckte detta så var det bara att vända då promenadslingan innehöll båda andra hundar samt trafikerade vägar.

Dessutom ska jag gå och kolla vad det kostar att göra långa fina naglar i dag! Ska man bli kontorsråtta så kan man faktiskt ha långa naglar...

Om någon vill ha nybakta chokladmuffins så är det bara att komma förbi. Kan även lösa kall mjölk till detta......

KRAM

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

Skulle gärna ta en nybakad muffins, men,men lite långt bort.....
Kram, mamma =)

2006-09-18 @ 11:04:45
Postat av: Linda

Hej !!
Jag vill också ha muffins ;)
Men nu till min nyhet.. valparna har kommit till världen.. *jippie wee*
10 st friska fina valpar har det blivit. Så nu väntar jag bara på att få åka och hälsa på!!!

Allt bra i Kingriver?
Kram // L

2006-09-19 @ 08:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback