Nästan slut

Då har man jobbat sin näst sista dag på Lysegården. Har sett framemot dagen, men samtidigt är det svårt att avsluta något som man har trivts med. Men allt har sin tid!

Har fått 10 champagnefärgade rosor av Ingela.
En jättefin orange blomma med kruka av Ingvor och Torsten.
En stor bukett av Sven, Lisbeth, Britt ochHertil.
En jättecool blomma av Kerstin, Yvonne, Royne och Cleas med familjer.

De är så snälla!

I dag åker mor och far till Rhodos! Det vill jag också göra.

C och Jea har spelat golftävling och Albin har varit olydig!

Solen Skiner!

Om 31 dagar åker jag till Thailand!

Om en vecka åker jag till Östersund - har längtat enormt efter Eva och Therese (och att få börja på mitt nya jobb såklart)

I dag ska jag på bio med Jea: The Breakup - Har hört att den ska vara en riktig tjejfilm så det blir nog bra.  Har avverkat årets tråkigaste helg så det blir en bra avslutning på det hela!

Dagens träning: Spinning (Har inte tränat sedan i onsdags och har lite dåligt samvete....)

I går var vi i det nya området där vi sökt boende, kollade söderläge och så. Det kommer att bli riktigt bra där, och får vi boende så blir det ännu bättre. Såg även till min fasa att några jag delvis känner stod och kollade in i ett hus och pekade hit och dit så jag är rädd att även de kommer att ta sitt pick och pack och flytta dit.  Ja ja...

Svärmor och svärfar har kommit hem från Kroatien.

I morgon är det lön!!!

På tisdag ska jag i och göra fejknaglar.... :-)
På onsdag är det möte om nya boendet.
På onsdag har jag klipptid!
På fredag är det kvalitetstid med Lena och lilla Ebba!
På måndag kommer världens bästa Aleksander hem!
Jag ska resa med E-ticket - hur funkar det?

Nice!

Ta´ ta!




Kommentarer
Postat av: T.A

Biljetten finns på det kortet som beställningen är gjord på.

2006-09-24 @ 18:11:07
Postat av: Linda

go morron :) och reser du charter så har du oftast ingen foid (d.v.s. kort knutet till bokningen/beställningen) så då reser du på bokningsnumret.. som du givetvis själv knappar in i selfserviceautomaterna (om nu just det här charterbolaget har en automat på landvetter), eftersom sittplatserna alltid är förbestämda på en charter så då är det ju ingen mening med att stå i kö å hoppas att man ska få en bättre plats framme vid disken :o)

Suck.. det är ju t.o.m. så att jag saknar arlandatiden ibland!! // L

2006-09-25 @ 07:13:03
Postat av: Kattis

Linda - jag visste att du skulle klargöra detta för mig. Har ju inget kontokort ännu och jag reser med SAS. Men ett bokningsnummer har jag ju! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback