Help - MODEFRÅGA!

Har ju handlat en massa nya kläder men det stora frågetecknet är nu skor!
Jag vill ha ett par snygga stövlar, men som det är just nu så har jag bara råd med ETT par stövlar.
Ska jag köpa ett par svarta, bruna eller mörkbruna?

Eller ska jag strunta i att äta under 14 dagar så jag har råd med två par? Det vore ju det bästa egentligen så här innan Thailand och allt...... :-)

Har hittat ett par jäääääättesnygga svarta eller mörkbruna hos Vagabond, men då jag har universums största vader (helt ärligt faktiskt, de är groteska, min underbara vän Lena frågade t o m om hon fick känna på dem...) så passar inte stl. 38 över vaden utan då behöver jag stl.39 men då är 39:an för stor över foten liksom. Någon som vet om de töjer sig eller?
Har letat bild på dem men man kan inte "ta" bilder från Vagabonds hemsida, sånt tycker jag är taskigt!
Ska surfa runt lite och se om jag kan hitta dem på någon annan bild....

Vilken färg ska man ta? Eller ska man gå på "Din Sko" och köpa två stycken budget varianeter som jag egentligen inte vill ha?

Min modeguru i livet, var är du?

Kommentarer
Postat av: Maria

Honey, köp de dyra stövlarna! Man ångrar allid ett "halvköp"....satsa på svarta eller mörkbruna! Skoj att se dig i din nya "kontorslook"....kram på dig!

2006-09-24 @ 19:56:19
Postat av: Jempan

Håller helt med..köp de dyra stövlarna..svarta tycker jag
Nu är jag tillbaka i Falun efter en underbar helg hemma :)

Kram

2006-09-25 @ 07:59:47
Postat av: Kattis

Ja, svarta är nog bättre då jag har en hel del grått också... Ska ut på stan nu igen och leta skor. Och så kan man ju köpa de überhäftiga mörkbruna när lönen kommer nästa gång... Kan man operara vaderna så att de blir mindre? Man kan ju operera allt annat nu för tiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback