Fredag em

Nu kan jag andas ut!
Det har gått bra, det kändes bra.... Min ev. blivande chef J vad urmysig. Hon tränade och instuerade body pump och hade gått skidlärarutbildning i Vemdalen, jag menar, vi hade ju inte direkt svårt att hitta samtalsämnen! Skönt, dessutom spillde jag inget på mig.
Vid bordet brevid satt C kompis Henrik och lyssnade intresserat på vad vi sa. It´s a small world....
I alla fall så börjar jag förhoppningsvis ett nytt jobb nästa måndag! Här är det snabba puckar!
Ska träffa företagets VD samt 063-chefen samt chefen J igen på tisdag trodde de, och efter det skulle beslutet tas. Men jag var deras toppkandidat i alla fall... Det känns bra!

Fredagskvällen kommer att tillbringas med C och hunden. Vi ska ju vara på Tjörn i morgon vid 07:00-tiden så det blir lugnt i kväll. Jobbar sedan hela helgen, min sista helg om jag har tur!!!

Ska snart i väg och träna, blir nog både spinning och pump i dag... Likabra när jag är så full av energi idag. Christian får fixa fredagsmys!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jea

GRATTIS!
Vad roligt att det gick bra för dig!
Och du, att du inte spilde på dig. Det måste vara dagens höjdpunkt. ;-)
Antar att det inte blev Kebab alltså.....

Ha det så gott!
Ringer dig sen!
Kram

2006-09-01 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback