Snart helg

Börjar känna mig som hemma på vårat kontor nu.
Känns bättre och bättre. Saknar rutiner dock, och jag och chefen tänker olika i mycket. Svårt att komma överens tyvärr men det löser sig säkert.
Trött, var på jobbet 07:00 i morse, kom hem 18:00.
Missade träningen på grund av detta... Känner mig uppblåst!
C är en ängel och tar hand om markservicen hemma.

Har i alla fall haft två intervjuer i dag! Det var roligt, skönt att vara den som nickar, ler och skriver korta anteckningar... Roligt att se reaktionerna när man ställer oväntade frågor. Tyvärr så kan man ju inte anställa alla man träffar. Fast tjejen i dag var ursöt och jag gärna hade anställt... Men för henne fanns inte ens ett jobb, viska tydligen kalla folk på intervjuer för att få en grundstomme med tänkbara kandidater inför kommande projekt. Ja ja. Det känns lite knepigt, att ge arbetslösa människor falska förhoppningar, göra dem nervösa och så bara PANG rätt ut i verkligenheten igen... Well, I am not the bss!

Annars så... Middag med flickorna i morgon, konferrens hela helgen. Sveg nästa helg. Sovmorgon, hallå?
Känner att jag bortpriorieterar allt som betyder nåt i mitt liv just nu...

Dags att bada badkar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback