Mobiltelefon

Nu i dagarna ska jag försöka hinna hämta en mobiltelefon.
Alla ni där ute som har full koll på mobiler, vad ska man ha?
Någon som har något tips liksom.... Sony Ericson, Nokia eller qtec- det är ju en djungel!
Jag vill kunna prata och det mycket verkar det som! Sedan om det är en schysst kamera är ju inte helt fel, C låter mig väldigt sällan låna hans. Och min egen är ju aldrig med nästan då jag vet att C dokumenterar allt (utom sånt jag vill ha på) Kan man dessutom lyssna på musik i mobilen och radio är ju det trevligt!
Men vilken ska jag välja! Design och utseende kvittar.... Och priset får väl vara "rätt normalt" antar jag!

Mobilfantasterna där ute.... tips och idéer till mig kanske?

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

du kan väl köpa en sån där svart som jag har. Den har visst jättemånga bra funktioner o kamera o radio och jag vet inte allt......plus en jättetjock insruktionsbok som jag inte orkar läsa.

2006-10-04 @ 14:10:02
Postat av: Kattis

Mmm... Den är fin den!

2006-10-04 @ 16:07:18
Postat av: Pierre Björck

Hej vännen. Jag tycker att du ska köpa en Eriksson och det ska vara en K800i den har mp3 en kamra med 3,2 pixlar den är jätte bra och lite bättre än vad c har. Kram

2006-10-04 @ 19:50:26
Postat av: Pierre Björck

Hej vännen jag tycker att du ska köpa en Eriksson och i så fall en K800i den har mp3 och en kamra på 3,2 pixlar den är grym och lite bättre än vad C har.
Kram

2006-10-04 @ 19:56:08
Postat av: Kattis

det är ju faktiskt det viktigaste, att den är bättre än Christians... :-) Snart du, nu är det inte ens tre veckor kvar Pierre....

2006-10-05 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback