Le preimere jour

Så var första dagen avverkad på Kornboden. Alla på HK var jättesnälla och jag och VDn har tillbringat massor med timmar i hop i dag! Kul, han är en trevlig prick!
Företaget är faktiskt större än jag trodde och jag kommer att jobba både med rekrytering OCH bemanning, jag trodde typ att det var samma sak! Not!
En väldigt intensiv dag men tack och lov hade svärmor ställt i ordning mat tills jag kom hem från Landvetter.
I morgon väntar jobb hemma hos chefen J innan vi får vårat kontor på onsdag! Det ska bli kul - nu vill man verkligen bara komma i gång!!!!

MYCKET roligt att träffa Tessan, Eva och Pierre! Tacos, glada skratt och massa prat! Mer sånt!
En busig Anders Tibo ringde även i går och han gör mig alltid varm i hjärtat!

C är i Danmark och har det alldeles för bra! Kommer hem i morgon och jag saknar honom faktiskt lite!

Bror kommer hem från Svalbard i dag! Nu väntar nästa äventyr för honom: Karibien!
Men först Thailand om TRE veckor - fattar ni - nu är det nära!

Dagens träning: NO WAY

Ska ta ett snabbt bad nu och sedan krypa ner i sängen och läsa vidare på "Flickan som lekte med elden" Otroligt vilken bra bok! Minst lika bra som den första "Män som hatar kvinnor" Ge Stieg Larsson pris för årets bästa författare, han är verkligen i sin egen liga!

Mina kläder från HM har kommit också, och jag är nöjd med i princip allt!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback