Fredag

Visst är det lite lättare att kliva upp på fredagsmornarna?
Visseligen unnade jag mig en liten sovmorgon i morse, ända till kvart i sju, men lite lättare är det allt!
Laddar för morgondagen då det är 4 timmars marathonspinning. Fler än en gång har jag tänkt på att stryka mig från listan men jag tror inte att jag skulle kunna överleva ordmobbningen från mina två träningskamrater... Hm!
Kvällen till ära har vi bjudit hem goda vänner, och jag antar att jag kommer att sitta på min stol och lapa vatten i stället för någon annan god dryck, bara för att det är den där spinning i morgon!
Maten är i alla fall lagad redan, bordet är dukat och allt som återstår är att handla nybakat bröd.
Helgen även på hemmakväll med Ebba och Lena i morgon då våra sambos ska ut och göra Göteborg osäkert.
Ösndagen består av en hundkurs med Albin och sedan antar jag att jag måste i väg och titta på Christian när han spelar volleyboll-match. Han är inte med och tränar men får trots allt vara med på matcherna. Ja ja!
Nu är det väldigt nära den 25 oktober då vi flyger mot Thailand! Det ska bli så underbart! Det är nu prick ett år sedan vi hade semester så det känns välbehövligt på något sätt...
Kommer att lägga upp bilder och så här på bloggen under semestern!

Taa Taa - dags att jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

Det låter som en riktigt trevlig helg (förutom spinningen förståss), ha det riktigt bra alla 3.
puss från mamsen

2006-10-20 @ 14:41:14
Postat av: Pälle

Skulle jag å Nicke hacka på dig om du backar ur spinningen menar du?? Njaa, kanske nån liten pik.....

2006-10-20 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback