Skype

Äntligen har jag skaffat mig Skype!
Så nu är det inte längre några problem att hålla kontakten med bror borta i Karibien!!
Visseligen har jag inga hörlurar ännu men i morgon skall även det införskaffas.

I dag vid lunchtid åkte mina pojkar i från mig! Trots att jag vet att jag kommer att få träffa dem om några veckor så grät jag floder, avsked är det värsta jag vet! Just nu är det så himla tomt här, och tyst.. Inga tassar mot parketten, inga suckar precis innan insomningen, ingen anka eller någonting... Givetvis så saknar jag Christian också, men Albin märks så väl när han inte är här. Inte ens hans matskål står på sin plats i köket...

Har hunnit med ett besök hos svärfar i dag på Schalgrenska. Höll dessutom på att bli påkörd på vägen dit och skakade i säkert fem minuter efteråt.

I går var jag på kareoke-spinning. Var ju tvungen att prova, och nu behöver jag aldrig mer göra om det igen! Jag går ju på träningen för att träna, och inte för att sjunga! Nu var det nästan lite pinsamt tycker jag. Dessutom har jag aldrig varit någon sångare av högre rang... Satt / Stod väl mest och mumlade där i mitt hörn. En av tjejerna var jätte-engagerad i det hela. "Ska vi dela in oss i olika grupper och sånt" föreslog hon inför varje låt. Det är väl för 17 ingen roliga timmen vi har gått på???
Tur att det från och med i morgon är som vanligt på spinningen....

I veckan som gick så fick jag en ny "vän" via nätet. Hon har berättat för mig om sitt livsöde och jag har inte hunnit svara på hennes mail. Emelie - det kommer.....

I morgon ska jag in och jobba några timmar! Känner att jag måste komma i kapp. Veckan har varit kaotisk!! Men åker jag in i morgon kanske jag kan komma i kapp, utan att behöva rusa till en ny intervju om 15 minuter som det har varit den här veckan.

Har haft sjuk träningsvärk i låren sedan pumpen i torsdags. Varje gång, efter varje uppehåll från pumpen får jag sådan träningsvärk att jag knappt kan gå! Är mina lår så svaga eller lägger jag på för mycket...

På fredag kommer mamma och Bettan! Det ska bli såååå roligt, längtar!

Nu ska jag gå och titta på "Djävulen bär Prada"  - direktimporterad från Thailand... :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback