Så var det måndag igen...

Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Nu är det åter igen måndag och veckan framför känns låååång fast jag vet att det om ett litet kick kommer att vara torsdageftermiddag igen...

Har haft besök av mamma och Elisabeth i helgen! Jag tror vi har sprungit i minst 100 affärer!
Lördagen bjöd Göteborg på trängsel, det var ju löningslördag samt hällregn hela dagen. Vilket betyder att vi knappast var ensamma i Nordstan....

Jag shoppade i alla fall ett underställ (man kan aldrig ha för många underställ) och ett par skidbyxor! Jag köpte ett par bruna men givetvis så har jag börjat tvivla - har jag större användning av ett par svarta byxor... Vad tycker ni? Brunt eller svart? Vet inte riktigt vad jag ska ha för jacka till men kanske även en brun eller svart....  Tur att man har öppet köp några dagar!

Veckan verkar bli hektiskt! Ikväll ska vi ut och äta med Kornboden efter jobbet för att sedan förhoppningsvis få en trevlig promenad med flickorna! Känns som om jag inte har fått luft på flera veckor...

I morgonkväll ska vi iväg och göra julkort. En riktig tjejgrej och det är sååå roligt! Jag tror jag ska bli lekisfröken i mitt nästa liv så jag får sitta och klippa och klistra hela dagarna... Har bara lite problem om hur jag skall hinna göra julkort till alla, hur ska jag effektivisera det hela liksom???

På onsdag är det i alla fall träning som gäller Spinning eller box och därefter Pilates, tur att det blev några matlådor efter helgen....

På torsdag ska jag på julbord med gamla jobbet (Lysegårdens GK) och det ska verkligen bli jätteroligt att träffa alla igen!!!!  Synd att man måste upp och jobba på fredag....

På fredag är det final i IDOL2006  och jag tycker båda killarna som är kvar är jätteduktig! Tänker faktiskt titta på finalen på fredag!!!  Dessutom fyller söta Ebba 2 år på fredag!

Lördag vankas det Julklapps-spel hos Malin och Martin. Nu ska man ha i åtanke att Malin skall ha bebis om två veckor så man vet ju aldrig men planen är i alla fall att vi ska dit! Man ska ha med sig 3 julklappar för ett totalt värde av 150 kronor, och det behöver inte vara 3 x 50 kr utan bara att totalen blir 150:- - jag tror jag vet vad jag ska ha med mig... Man måste ju vara lite finurlig också!
Det ska i allafall bli jätteroligt!

På fredag tror jag att jag sätter upp mina julljusstakar och allt vad det är, jag vill ha julstämning nu!

Några julklappar är dessutom inhandlade, kan inte avslöja förmycket då jag är rädd att den som skall få dem kan vara inne på den här sidan. Men det känns skönt att ha någon avklarad...

Just nu borde jag jobba men chefen är hemma med sjukt barn och mina andra kollegor i rummet är på möten hit och dit så jag är alldeles själv och jag har faktiskt klarat av tre intervjuer redan i dag, samt tagit emot 27 CVs och besvarat dessa samt tackat nej till några kandidater så då får man faktiskt slöa lite.....

Hur ser din vecka ut?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack för i helgen och för att du "kutat" runt med oss.

2006-11-27 @ 17:53:55
Postat av: Pia Vallström

Tänk att man kan få sån träningsvärk efter att springa runt i GBG................

2006-11-28 @ 10:22:31
Postat av: Matte

Men Kattis!
Du har väl världens bästa förutsättningar å fixa alla julkort + några till, du jobbar med rekrytering och vill se lite kompetent personal vara påhittig å vipps så har du kallat in 20 civilingenjörer för ett praktiskt prov som arbetsgivaren senare skall bedömma. :-) Bra va!

2006-11-28 @ 23:25:24
Postat av: Livan

Julstämning kommer det aldrig att bli här... (hufvudstan)

Den kopplar man på när man åker genom Nilsvallen... Gröna gräsmattor och gegga väcker inga direkta julkänslor :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback