Puh!

Jag ska aldrig mer på semester!
Shit, det är vansinnigt mycket att ta reda på, och ingen ordning är det heller någonstans!
Det är papper precis överallt... Var börjar man och vad priorieterar man?

Hungrig som en varg är jag också, och så säger C "Men vi kan väl äta på Mc Donalds i dag?"
Jag vill ha mat!
Hoppar träningen i dag; måste få komma ut och få lite frisk luft med vovven i stället.

Var hos söta Ebba i går, charmigast i stan!
Hon gick nära Christian och så sa hon: "Han är min" och så tittade hon på mig med sina blåa ögon... Jaha, då var man brädad av en två-åring alltså.

Svärfars operation i dag var lång men det verkar ha gott bra, skönt!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jea

Idag blir det promenad.....
Ni får stå ut med mig ;-)

Syns om en stund.....
tjipp!

2006-11-15 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback