Lycka

Lycka
 

Ikväll har jag varit och tränat Body Combat! Det är lycka det...
Eftersom de inte har BC på Pulsen där jag tränar brukar jag hänga med Jea ibland till hennes gym och tjyvträna lite... Fast det måste gå ett tag mellan gångerna så de hinner glömma bort att jag redan utnyttjat min gratiskupong ungefär 23 gånger...
Alla ni som aldrig provat Combat - prova! Det är en sån adrenalinkick!!! Dessutom är det jobbigt och ger fina armar, det ni!
Lite som boxning men samtidigt inte alls som boxning.
Har länge försökt få mitt gym att börja ha Combat men de säger att det konkurrerar ut deras box-pass men för oss som inte vill gå på boxningen för vi tycker att det är lite läbbigt att boxas och ha närkonakt med folk vi inte känner, oss tänker de inte på... Men Pulsen byter platschef nu i årsskiftet, då ska jag nog minsann göra min röst hörd, igen.
By the way så ska jag köra Body Pump på torsdagar klockan 11:30 under sju veckor då min chef är borta som annars har det. Det ska bli jätteroligt!

Svärfar är hemma nu efter operationen! Vi trodde alla att han skulle få vara kvar tills helgen i alla fall men vips så var han hemma. Skönt att allt har gott som det ska!
Var faktiskt och köpte en stor godispåse jag tänkte ha med upp till honom i dag på sjukhuset, så nu har jag en massa godis som bara ligger....  Hm, synd att jag inte är någon godisfantast!

Fick tag i bror i dag efter radio-tystnad på över en vecka! Han lever, de har bara lite problem med det trådlösa bredbandet i Karibien...

Snart helg igen!

Kommentarer
Postat av: Jempan

håller helt och hållet med att combat är lycka!!
slå bort sina aggressioner som man bygger upp mot mina franska kunder!! :)
Kram

2006-11-23 @ 09:18:35
Postat av: Sofia

Hurtbulle där ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback