FREDAG

  • Hipp Hipp till mig da
  • Christian gjorde en jattefin tatuering i gar...
  • Efter en disig gardag sa skiiiiner solen igen i dag
  • Bror trodde han akte till Paradiset - och blev besviken: kanke han kommer tillbaka?
  • I dag ska vi ta med undervattenkameran och bege oss till Phi Phi Ley igen
  • Det ar sjukt hogvattn for att pa eftermiddagen dra sig tillbaka flera hundra meter... Full Moon pa sondag!
  • Vi har hittat underbara tavlor som skulle gora sig valdigt bra i vart nya vardagsrum och 5 mander.... Vill ha!
  • Pa sondag aker vi mot Phuket igen. Kanns sadar men vi ska forsoka aka ut till Similian Island fran dar som tydligen ska vara helt fantastiskt...
  • Alla ligger fortfarande och sover men jag har ju alltid varit lite av en morgonmanniska...
  • KRAM - nu ska jag bada...

Kommentarer
Postat av: illebror....

Nej du kattis. vi har kommit till paradiset... nar vi kom hit igar (3,5 timmar forsent) da visste jag inte om jag gillade vad dom hade gjort med "Sallad Hut". men nu idag sa ser jag att jag Alskar det. jag o Anders har precist hyrt moppar, men nar vi skulle aka ivag sa kom syndafloden. sa vi far gott vanta en halvtimme innan det blir aka av... halsa alla dom andra...pussss

2006-11-03 @ 04:55:04
Postat av: Jea

Ett STORT grattis till vår kära KATTIS!
Hoppas att du har haft en underbar födelsedag, och att du får en perfekt fortsättning.
Här hemma skiner solen och det är kallt. Men det är väl bara för idag. För nu kommer "värmen" igen....

Ha det så bäst!
Stor kram från mig! :)

2006-11-03 @ 08:25:06
Postat av: Pia Vallström

STORA GRATTISKRAMAR O PUSSAR TILL DIG på din födelsedag! // mamma , pappa o Cesar.

2006-11-03 @ 08:27:23
Postat av: Mia

Ja Må Hon Leva .Grattis på födelsedagen Hoppas att ni har en skön dag.Här är ca 9grader kallt o sol Albin mår bra Kramar till er från oss

2006-11-03 @ 09:09:54
Postat av: Jempan

GRATTIS GRATTIS!! åh jag är så avis på er, men jag och Erik ska ta premiäråket på skalet på lördag. Känns inte helt fel det heller :) :)
Puss och kram och ät nu mkt tårta!!

2006-11-03 @ 10:42:52
Postat av: Ebba, David & Lena

HURRA HURRA HURRA HURRA din dag idag! Nu sitter hela familjen Rasmussens framför datorn och Ebba har sjungt hela låten ja må ha leva bara för dig! Ni verkar ha det helt underbart, njut och ha det bra. Vi kom på att vi skulle ju gå in här och läsa så nu kommer vi göra det i fortsättningen. Ha en fantastisk fortsättning på födelsedagen! Många kramar och pussar från oss

2006-11-03 @ 15:52:31
Postat av: Svåger N

GRATTIS PÅ FÖDELEDAGEN...ät mycké tårta nu.....

2006-11-03 @ 17:10:23
Postat av: Matte & Carolina

Grattis på födelsedan, att ni har det fantastiskt kan jag se på korten, Hittar ni billiga vinterdäck i thailand så köp så många ni kommer över :-) Det är hårdvaluta i Stockholm, Alla vet att vintern kommer men ingen har bytt däck, KAOS!!!!! Kram på er och speciellt till födelsedagsbarnet?Kvinnan?

2006-11-03 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback