Midsommarhelgen

Skrev precis en hel uppsats om helgen och så POFF så försvann allt....
Helgen kan i alla fall sammanfattas i att
* C har haft en sten i ögat, ett stort tack till optikern på Synsam som tillslut fick ut den. Och jag som trodde att han ynkade sig...
* Färska räkor är fantastiskt gott
* Filmen "The Man" är en riktig rolig film
* Grilla på Marstrand bör man göra oftare
* Albin gillar starkt att bada
* Skönt att det är som vanligt igen....
* Hur svårt kan det vara att baka kärleksmums?
* Uruslt Sverige, heja England!!! Tror jag ska ha min Englandströja på träningen i dag... Go David!
* Thailand i november är i princip bokat - Phi phi Islands med C, bror och ev någon mer. Någon mer som vill följa med?
* Jag blir rastlös av att vara ledig flera dagar i rad....

Tack Jea, Malin, Martin och alla ni andra för en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Det var bara trevligt att ni hängde mé!
Och jag håller med.. Mer grill på Marstrand ;-)

2006-06-27 @ 10:46:51
Postat av: Kattis

hur ska vi lyckas lura M & M att vi ska få komma dit så ofta som vi vill då???

2006-06-28 @ 08:28:42
Postat av: Jeanetthe

Jadu, vi får väl fjäska otrooooligt mycket och kanske i värsta fall våldgästa när de är där ;-)

2006-06-28 @ 16:11:07
Postat av: Kattis

Precis, tyvärr så kan jag ju inte ens baka kärleksmums så jag vette katten vad jag ska fjäska med.... Väldgästa är bra! Hörs i morgon vännen!!!

2006-06-29 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback