Jag skulle vilja ha....

* Långa fina naglar - naturliga
* En gyllenes solbränna- redan innan midsommar
* Ett stort hus med massor av fina blommor utanför - inte en balkong med några tomatplantor på
* En gå-in gardrob med stora speglar i - inte stålkorgar under skrivbordet
* Ett jobb som ger mig stimulering och utveckling
* Ett stort hus  - bara för att
* En hund till - så Albin fick någon att leka med varje dag
* Alla min vänner på nära håll
* Nära till mamma och pappa
* Pengar så att vi kunde resa några veckor varje år - det blir 2 veckor till Thailand i november i alla fall
* Ett stort kök där det luktar underbart av alla färska kryddor - som jag odlar själv, givetvis
* Energi att försöka leva upp till mina målsättningar - jag ska börja äta nyttigt i dag, inte i morgon
* Ledigt varje helg och hinna göra alla saker vi pratar om
* Samma matlagningstalang som min bror - han är kock, min mat smakar sällan något
* Smala höfter och ben som ser bra ut i alla fina byxor - nu har jag inte det, men mina är rätt starka och bär mig dit jag vill
* Månadslön med 5 veckors betald semester - jag är trött på att jaga timmar hit och dit
* Barnbarn - det verkar mycket roligare än egna barn
* Nära till havet och nära till fjällen - som det är nu har jag nära till havet på sommaren och nära till fjällen på vintrarna

* En stor fest för ALLA som jag känner - snart


Hoppas ingen tycker att jag ställer höga krav....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så, nu har jag vart inne och kollat på den.
Får väl lägga in den på favoriter med ;)

2006-06-17 @ 16:35:19
Postat av: Kattis

Kul! Har inte du ngn? Kram

2006-06-18 @ 08:50:56
Postat av: Kattis

Du e la för söt Daniel! Vi ses!

2006-06-18 @ 12:17:18
Postat av: Märta

=), blir man bjuden på festen eller? PoK Olle

2006-06-20 @ 00:08:03
Postat av: Kattis

Märta / Olle - Det är klart att du blir bjuden till festen! Kram

2006-06-20 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback