Jag har badat!

Jag har badat!



Ha ha! Nu har jag premiärbadat för i år! Hann med 50 minuters simning och det var jätteskönt!
Slog vad med mig själv att jag bara skulle gå i vattnet, utan att tveka och banne mig, så gjorde jag det. Det var 25 grader i vattnet och man höll sig knappt varmt i 50 minuter trots att jag simmade hela tiden. Var fantastisk kall när jag kom hem men nu efter badet så känner jag mig som levande igen....
Varför blir man alltid så himla hungrig när man badar? Trodde att jag skulle svimma av matbrist när jag kom hem och snodde  i hop en väldigt enkel sallad, middagstips kanske?
*Ruccola * Fullkornspasta * Avocado * Oliver *Bacon *Soltorkad tomat *körsbärstomat *En skvätt italiensk olivolja och lite flingsalt, riktigt gott!!!

I morgon har kollegan Johan bytt med mig så jag börjar 8.00. Perfekt! Tyvär så är vi utan hundvakt denna vecka så i morgon från Albin hänga med till jobbet, hur tråkigt han nu än tycker att det är! Och gissa vad, han var alldeles blöt efter golfrundan... Min hund är aldrig torr!!! Det är bara att konstatera det....

Au revoir mes amis

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

Jaa du Kattis, jag har en våtdräkt som jag tycker att du kan låna, kanske du skall ta med den till Thailand också,så blir det lite mer badat i år än förra året........

2006-07-19 @ 11:37:43
Postat av: Kattis

Jag badade faktiskt hela tiden i Thailand... Ska även bada i Siksjön, så det så! :-)

2006-07-19 @ 11:59:33
Postat av: Pia Vallström

Siksjön väntar på dig, +18 gr i vattnet i går.
Vi väntar på er!!
Kram Mamma

2006-07-19 @ 12:45:42
Postat av: Kattis

Det hinner bli många grader varmare på 6 dagar...hoppas jag!

2006-07-19 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback