Bio: Pirates of the Caribbean - Dead Man´s Chest

86017-13




Ska på bio i dag med Jeanetthe. Behöver jag tala om att jag har grymma förväntningar?
Den här ska ju t o m vara bättre än ettan som jag tyckte var fantastisk. Min recension kommer i morgon, tills dess så skriver jag som recensenten på ww.aftonbladet.se skrev "De som gillade första filmen kommer att älska den här. Mer fniss och mera skräck – pirater för lite äldre".

I går var det en hektisk dag på jobbet, faktiskt! Efter det var jag och tränade på Pulsen och körde ett tufft pump-pass. Har börjat lägga på lite vikter nu och faktiskt så orkar man mer än man tror. Ökade på en hel del på "bröst" och när jag sedan körde rygg i låten efteråt så tyckte jag själv att bröstmusklerna hade blivit så stora att det kändes som om skinnet skulle spricka. Christian sa att jag var lite korkad.
Men ingen träningsvärk i dag så äntligen kanske man börjat bygga upp lite muskler som förtvinade under vintern då träningen lyste med sin frånvaro. Tyvärr så blir det ingen träning ikväll, men jag får ju se Johnny Depp som kapten Jack Sparrow istället och mumsa pop corn!
Vidare i gårkväll så hyrde jag "Brokeback Mountain" som kom ut på hyr dvd i går. Tror att jag var den enda i universum som inte sett den på bio och alldeles full med förväntan kröp jag ner i sängen med datorn framför mig. C ville inte se den så han och Pierre spelade ps2 - hur kul det nu kan vara....
Men ack så besviken jag blev! Visst var den "vacker" men så långtråkig den var, och jag kan inte ens rekommendera den till någon jag känner. Jo, om det är någon som har svårt att sova så kanske...


Hela min familj befinner sig just på Svalbard hos älskade bror. Hoppas att de har det bra. Givetvis så dök det upp isbjörnar inne i byn nu när de var där. Undrar om de fick se den? Här kommer länken på isbjörnen om ni själva vill titta.... http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=3379  Huga, hoppas att mamma, pappa, farmor, Henry, mormor och morfar kommer hem helskinnade!

What else, jag är trött, hängig, lite less men det går väl över!
Snart kommer svågern och förhoppningsvis så har han, för en gångs skull, träningsvärk så då kanske jag får mig ett gott skratt - ja, jag skrattar när andra människor har ont, men han brukar skratta gott åt mig när jag har träningsvärk, så det så!

Mamma och pappa - längtar efter er!

KRAM








Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa...den ska jag också gå och se. Jag gillade 1 skarpt och har som sagt höga förväntningar på 2;an. Du får skriva och säga vad du tyckte !!

Kjamas

Postat av: Lillebror..

Nej du, ingen björn denna gången. Kommer nog aldrig att få se nån. Men men... Hur var filmen då?? Hälsa gänget.. Puss o Kram

2006-07-15 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback