Afrika


Jag skulle vilja ha en sån här fin blogg som alla andra har, hur gör man? Skulle vilja ha lite Afrika-inspirerad, så att man nästan kan känna hur varmt och torrt det är i luften, se alla vilda djuren framför sig och känna sanden mellan tårna, men nej då, jag har det absolut tråkigaste och fulaste snittet av alla jag har sett. Hur gör man? Har hört att man måste koda och greja, men hur, är det bara att skriva dit en massa siffror och så dyker det upp en elefant... :-) Någon som har några bra förslag?

Nu äntligen är det dags; BIO! Det är också väldigt mycket vardagslyx måste jag säga!



Kommentarer
Postat av: Smulan

Okej, jag passar på att kommentera allt här då nu när jag äntligen har tid att kolla till din blogg :)
TJock.. näe, men liiiite aningens rund om magen! Haha, så passa att jag kan ha 1 par av mina jeans fortfarande...men tyvärr inte sittandes, men de funkar ju en helkväll på ön iallafall :)
Fästingar, ja usch usch usch.. äckliga djur de där.. å jag är rädd för dom fastän att dom knappt finns här!
Träna ja.. hm, kommer nog dröja innan jag är iform igen. Hade invägning nr 2 igår.. för första gången i mitt liv, har jag kommit upp till 60kg klassen.. Men du kan väl slänga ihop ett tjockmageprogram åt mig?! ;)
Brokeback mountain: Såg du snyggingen från hooligans??? *nyfiknast* :o)
Å hur var piraterna?
Dete ska bli härligt att träffa dig när ni kommer upp.. skönt med lite vettigt folk i byn!!!

Kramar // L

2006-07-14 @ 10:15:30
Postat av: Sofia

Det är enkelt......Det finns olika sätt man kan göra....Jag kan hjälpa Dig !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback