Sovmorgon

I morse unnade jag mig sovmorgon! Så skönt. Var faktiskt inte inne på jobbet förrän vid halv nio... Passar på när chefen är i Sydafrika... :-) Seg flygresa hem i går, förseningar i Östersund vilket ledde till att jag trodde jag skulle missa planet till Gbg men när vi väl kom till Arlanda var mitt andra flyg över en timme försenad. Sent om siders kom jag i alla fall hem...
I dag skiner solen och jag tänker faktiskt gå ut och sätta mig på kajkanten nu några minuter och inandas lite frisk härlig havsluft. När vädret är så här i Göteborg, då tycker jag att det är fanastiskt...

Jag har drygt 4 julklappar kvar! Såg att det var kvällsöppet på fredagkväll i affärerna, på något sätt så hinner man alltid!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillebror...

Hoppas bara att du hittat nån bra till mej...

2006-12-21 @ 08:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback