November blev december

Så har vi på allvar gått in i julmånaden!
Regnet öser ner i dag och det kändes som om det blåste orkanvindar när jag var ute - jag förstår faktiskt inte hur jag ska stå ut med det här vädret till mars... Men på något sätt gör man tydligen det!
Var på ett fantastiskt julbord med Lysegården i torsdags.
Jag åt föjande:
- Räkor
- Aioli
-Julskinka
-Pepparrotssenap
-Gravad lax
-Gravlaxsås
- 3 st köttbullar
- Röd lök
- Löjrom
- Gräddfil
- 2 st digestivekex
- 3 st potatisar
- Lite ris a la malta
Kan ju informera att merparten av maten låg på räkorna, så himla gott!!!
Magen jobbade verkligen i högvarv hela natten på när jag satt på intervju med en systemutvecklare i går morse var jag tvungen att be om ursäkt över att min mage lät så mycket...  Men det var otroligt god mat på julbordet och jag hade äran att få sitta med Patrik och Bosse med tränar-Johan mitt emot så jag tror minsann jag drog högvinsten!
I går hadde jag laddat för en skön hemmakväll då jag varit på språng hela veckan! Kollade på Idol och låg invirad i filten. Lagom till Nyheterna klockan 22 somnade jag gott under täcket och vaknade av att telefonen ringde strax innan midnatt - lite chockad fick jag då gå in på text-tvn och kolla vem som vann. Helt rätt tycker jag att Markus vann, dock tycker jag att han är lite jobbig att titta på när han pratar när han håller på så mycket med armarna, men det kanske är hans grej!
I dag missade jag träningen klockan 10 på grund av att jag sov! Har väl aldrig sovit så länge på en lördag? Har varit en sväng ner på stan och nyss satte jag upp alla ljusstakar och stjärnor! Mysigt blev det, och ännu mysigare blir det när pojkarna kommer hem från Björnrike, om  3 veckor ungefär...
Ikväll ska jag till Malin och Martin på lite julfest! Roligt ska det bli!

Längtar efter mina pojkar... Massor!

Dessutom försöker jag få tag på Lillebror på Skypen men ingen där.

Har ni inte sett bilderna från där han är i Bequia, Västindien tycker jag att ni ska kolla in det. Man blir direkt ressugen igen...

www.aleksandervallstrom.blogg.se


I går fyllde världens sötaste Ebba hela 2 år! Till veckan ska jag dit med presenter.. Det ser jag fram emot!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback