Himlars

 

Gudars skymning vad fort tiden går! Nu är det redan fredag igen och jösses vad skönt det ska bli med lite välförtjänt ledighet! Veckan har som vanligt gott med en rasande fart men den har inte varit lika uppbokad som den förra.

Har hunnit träna en massa och det har varit jätteskönt! Pump och spinning om vartannat. Från och med nästa vecka kommer jag att vara Pump-instruktör på torsdagar klockan 11:30 och det ska bli jätteroligt, det var ju ett tag sedan man instruerade men det kommer säkert att gå bra! Har nu fått låna dvd och skivor av chefs Jenny så nu är det plugg som gäller!

Jea har varit jätteduktig i veckan och hängt med och tränat på mitt gym, roligt att ha någon med sig för mina två tidigare trogna träningspolare har jag inte sett skymten av på länge…. (Pälle och Nicklas).

I helgen är det julklappsshopping som gäller! Har inte ens börjat om jag ska vara ärlig… Stressigt, med tanke på att nästa helg kommer jag att vara hos Kärleken i Björnrike och där blir inga klappar inhandlade... Fast det finns ju rätt mycket i shopen…

Ett stort grattis till familjen Tveit/Gustafsson som i natt fick en liten flicka! Som min svåger sa ”Den tösen kan ju få en grymbollkänsla med de generna” och det är väl bara att hålla med. Förmodligen var hon lagom tung och lagom lång J

Annars så ska jag i kväll träna spinning, i morgonbitti spinning och i morgonkväll tar mig förhoppningsvis en cider eller två med mina två före detta träningspolare J (Det här kommer jag att få äta upp…)

På torsdag nästa vecka åker vi upp till Björnrike och mina pojkar som jag inte träffat på över en månad då!!! Längtar massor! Stannar på söndagen i Sveg för att på måndagmorgon åka till huvudkontoret i Östersund och arbeta två dagar där! Intensiva dagar med budgetmöte och julbord, men roligt att lära känna dem där uppe lite bättre!

Och på söndag åker min chef Jenny till Sydafrika i 7,5veckor… Lite avundsjuk må jag säga men någon måste ju hålla ställningarna på kontoret och det får väl bli jag då… Mycket jobb blir det!

Dessutom håller jag på att bli knäpp och galen på allt regn som kommer ner! Fick höra i går på vår glögg-tillställning för kunder, anställda och kandidater, att de 5 första vintrarna i Göteborg är värst, sen vänjer man sig.... Härligt, då är det bara 4,5 vintrar kvar då innan jag har vant mig vid regn och blåst!!! 


Kram


Kommentarer
Postat av: den bästa

vintrarna i björnrike är inte så roliga heller, 3 plus och regn.....
på måndag ska de bli ca 6 plus och vindar på upp till 15 sek/m. skit kul.
både jag och albin saknar flickan i våra liv.

2006-12-08 @ 13:58:31
Postat av: Johan Åström

Tjing Kattis!!
Ville bara säga hej, hoppas allt är bra.
Maria hälsar!

Johan Åström

2006-12-08 @ 14:37:33
Postat av: Kattis

Johan - vad roligt, vad länge sedan! Hur mår ni alla?? Och bebben...? Kram till er och Christian - du är den bäste

2006-12-08 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback