GOD JUL

Då var det dags att önska alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Kommer att vara nere i Kungälv med Eriksson-släkten tills juldagsmorgonen då vi tar vår blåa bil och bränner upp till Stor-Sveg och julfirande med Vallströms-släkten.
Juldagskvällen ger mig ångest! Stanna i Sveg och träffa massor av gamla vänner jag inte sett på år och dar eller åka upp till vännerna i Björnrike.... Hm! Både alternativen låter roliga!!!

Ikväll blir det i alla fall lite spring på stan innan jag och svåger är värda någon god dryck på after work! C ska åka runt som tomten i dag till några vänner så han får väl ta en after julklappsutdelning eller något!
Gott ska det bli i alla fall! Hoppas att fler kan hänga på...

Det mesta på jobbet är avslutat, har några högar att ta tag i. Men man börjar se slutet i alla fall...

Från mig till er alla då - en riktigt god jul! Jag hoppas att snön kommer med tomten....

Kram Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback