70 minuter

Så lång tid tog det för mig i morse att ta mig till jobbet, att köra de ynka 20 km jag har dörr till dörr!
Ska det vara så....? Åkte hemifrån 06:50 och satte på datorn strax efter klockan 08:00! Hur ska det vara den dagen det har kommit lite snö på marken?
Dags för lunch snart! I går kväll gjorde jag "Tom Ka Gai" - thailändsk kyckling gryta med röd curry, ris och cashewnötter! Tyvärr så tog den röda curryn slut så det är inte lika starkt som det ska vara men men.
Rätt gott är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

Den kunchen låter smarrig........

2006-12-04 @ 13:10:57
Postat av: Jeanetthe

Är det den berömda "brorsangrytan"?
Den var riktigt god....

Kattis, kanske dags att börja ta bussen... ;-)

Syns sen!

2006-12-04 @ 13:45:41
Postat av: Lillebror...

Klart den ær god.... Det ær ju en "brorsangryta".... Visst ær det jobbigt, idag fick jag vænta næstan 10 min på vatten taxin som kør oss till jobbet. Tror jag går i morgon, om det inte ær før varmt...

2006-12-05 @ 02:35:08
Postat av: Ella & Hillevi

Mmm, gôtt mos med gryta men sämre med köerna i Tingstadstunneln. Apropå mat så tycker jag att vi ska ses snart - innan jul i a f! Passar ngn dag nästa vecka el. veckan därpå för lunch el. fika?

Kram!

Postat av: Livan

Det gjorde jag också Tom ka gai alltså.. smaskens! fast jag använde mig av en speciell curry pasta som var bara för den... hittade på en deleux affär i solna c med alla fina sakerna i...

2006-12-07 @ 13:11:49
URL: http://livan.se
Postat av: Sofia

Jaaaa...just ja....Du bor ju där...Klart jag skall komma förbi nästa gång. Skall faktiskt till Göteborg i jan/feb :-D

Kramis

2006-12-07 @ 21:18:07
URL: http://sofiah.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback