Torsdagkväll... och en massa funderingar

Precis varit ute med Albin. Klockan är snart halvtio och om ni inte redan visste det så är det snart helg...
I morgon ska jag på intervju! Lunchintervju dessutom....
Men vi kommer i alla fall inte att äta kebab, tack och lov för det. Vi (jag, ev. blivande chefen Jenny och Kornbodens representant Tommy) ska träffas på River Café som ligger vid Eriksbergskranarna, tror jag.
Då jag är helt värdelös på att hitta i Gbg på den sidan älven så ska min snälla svärfar Lars köra dit mig. Vill inte komma försent, stressa och orsaka en katastrof av något slag... Så han är snäll och kör dit mig! Hem kommer jag alltid på något sätt... Det måste ju finnas bussar, annars får jag väl lifta till Torslanda och vidare lifta med svåger N hem eller nåt...
Men den stora frågan är: VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!
Just nu är det enda jag känner mig bekväm i är mina baggyjeans - men det kan man inte ha. Fornarina jeans eller stuprörsjeans (min rumpa ser rätt blaffig ut i stuprörsjeansen så de går bort). Alltså återstår bara Fornarinajeansen som sitter som ett andra skinn då mina muskler blivit stora (hm, hmpf, haha - ja ni vet.....) Det får bli dem! Jisses, vad jag behöver handla kläder! Får jag jobbet så ska jag verkligen unna mig det.... UPPTILL DÅ?? Please, jag behöver hjälp! Har precis dragit med sambo och fönstershoppat och han säger verkligen "nja" till allt. Betyder det "köp det" eller betyder det "det där är inte alls fint" Ja se karlar! Efter alla dessa år kan jag fortfarande inte tyda honom när det gäller shopping, dessutom har han aldrig sagt att jag är i fin i några speciella kläder utan han säger "nja" - min prins!

Jempan - ha mobilen nära till hands och var ärlig på mina mms!
Har jag berättat om Jempan? En av de människor jag känt allra längst... En underbar människa!
Givetvis så är hon från mina trakter i Härjedalen, där precis ALLA har något smeknamn! ALLA!!!!

Annars i kväll så har jag tränat Pilates! Jag rekommenderar alla att prova Pilates i alla fall tre gånger. Fantastisk träning! Dessutom när man som jag kör bara spinning och pump annars (JAG SAKNAR VERKLIGEN BODY COMBAT) så är det bra att variera lite med Pilates och verkligen hinna lyssna på kroppen och så är det väldigt jobbigt! Mycket bättre än yoga som inte alls passar mig...
I morgon är det som vanligt igen med Pump!

Jo, de ringde från SATS också! Jag var ute på jobbet och startade några tanter (tanter, damer, tjejer, whatever) och då hade de ringt. Sedan var jag upptagen på jobbet och fick ingen chans att ringa tillbaka men i morgon. Nu var det högste Gbg-chefen som ringde.... Hm, undrar om det är bra eller dåligt!
Men jag vill verkligen ha jobbet som bemannningsassistent!!!!

Jag kommer i alla fall att jobba heltid på Lysegården till och med nästa fredag och sedan lite hit och dit! Känns bra att avsluta mina år där på ett värdigt sätt utan några hard feelings! Nu har jag inget mera att ge Lysegården Golfklubb men återkommer givetvis och jobbar extra om jag kan när det behövs... Det har varit roliga år och jag kommer verkligen att sakna vissa medlemmar och de jag vill ha kontakt med, de har jag ju kontakt med!

Vad 17 ska jag ha på mig i morgon, dessutom måste jag göra något åt naglarna som inte alls är vad de ska. Hur ska jag hinna allt i morgon?

Alla ni där ute - tänk på mig i morgon klockan 12! Jag vill, jag vill, jag vill....




Kommentarer
Postat av: Svåger N

Håller tummarna i morgon.Åker hem vid 3-tiden plinga om du vill åka med ....

2006-08-31 @ 22:21:56
Postat av: Pia Vallström

Nu håller vi tummarna igen. Jag hoppas verkligen att dom ser mer till människan under kläderna, men visst ger det ett gott intryck om man är välklädd.
Du fixar det här galant. -Allt klär en skönhet!
Puss o kram // mamma

2006-09-01 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback