Torsdag...

Även denna vecka har rusat iväg! Det är inte klokt vad tiden går (jag vet att jag låter som en gammal tant när jag säger så)
Har haft tok-mycket att göra på jobbet hela veckan. Jag gillar att sitta lite i klistret så det har varit väldigt roligt den här veckan. Dessutom så är min chef rätt snäll i år, det har hon inte varit förut! Skulle egentligen jobba kort-dag i morgon och kanske smita vid 12-snåret, tror minsann att det inte blir så!
Jobbar dessutom hela helgen och kan inte se fram emot ledighet förrän nästa helg...

I alla fall så ska jag på intervju på SATS! Jobbet skulle passa mig perfekt då jag gillar att träna, prata träning samt peppa folk i deras träning. Samtidigt så har jag gjort ett vidare test på Kornboden där jag var på intervju för 2 veckor sedan där jag fortfarande var en "het kandidat" som de sa när de ringde.
Nu försöker jag fråga mig själv vilket jobb JAG egentligen vill ha, om man i en perfekt värld fick välja och jag har inte en susning....
På Kornboden är det mer ansvar och inga helger och kvällar, förmodligen bättre betalt också.
På SATS får jag jobba med mitt största intresse och det finns även stora möjigeter att klättra inom företaget.
Vad säger ni - tips?

I dag har Albin varit till frissan! JEA - passa dig nu, nu är han farlig serru!
Shit, vad söt han blev! Och alldeles korthårig, och så luktar han lite hårspray.... Allt gick jättebra, förutom när hon skulle blåsa honom torr med hårorken! Ni har väl hört storyn när svärmor satte på eltandborsten i husvagnen.... Han hatar sånt ljud! Vet inte alls hur frissan löste det hela men han var torr när husse hämtade honom i alla fall! Jättefint blev det och det var verkligen värt pengarna!

Ikväll har vi träffat David och Lena och lilla söta rara Ebba! Vi var och åt på Combi här  hemstaden och hade mycket trevligt! Ebba är verkligen det sötaste barn jag vet!

En mycket trevlig vecka har det varit med andra ord! I morgon blir det en lugn kväll hemma... känns som evigheter sedan och när man ända ska upp och jobba i ottan så... På lördag kommer Pierre!
Sedan har vi fest med Linda Bengtzing nästa vecka, fest hos Bosse och Mirjam helgen därpå och sedan 40-års fest! Shit, ens vänner börjar fylla 40, det märks ju att man börjar bli gammal....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback