Säger man så?

I dag är det tredje personen som inte känner mig som säger: Vad du ser trött ut! Säger man så, jag tycker det är elakt! Säger dessa personer något till mig när jag känner mig på topp, och sprudlar av glädje, nope!
Vad vet de vad jag gör med mitt liv annars? En av dem sa i dag att jag kanske skulle ta och aktivera mig lite på fritiden, då tänkte jag sparka honom på benet! Vad vet han vad jag gör när jag är ledig!
Dygnet har för få timmar för mina aktiviteter....

Som en kvinna sa när jag var med på en golfbana under snabb-semestern i härliga Härjedalen, som gick med i pojkarnas boll: "Det måste vara skönt för dig att komma ut och röra lite på dig också" - Henne höll jag på att strypa!

Varför säger folk sånt här? Kan man inte få vara trött en dag utan att man får höra det? Får man någonsin höra att man ser pigg och glad ut? Knappast....

Så tycker jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jea

Visst är det helt underbart att få ngt sådant slängt i ansiktet... Håller med helt o hållet. Vad har hänt med, - oh vad pigg o glad du ser ut idag!

Fick höra EXAKT samma sak imorse av en elev, och visst blir man piggare o ännu gladare då..... NOT!!!!

Men att folk säger åt dig att aktivera dig mer. Det gör mig mer arg. För du är nog den mest aktiverade person jag känner ;-) hehe

Ha en så trevlig dag du kan på jobbet. Så syns vi sen... med mkt sparkar o slag lagrade.... hihihi...

Syns sen!
Kram

2006-08-23 @ 14:22:42
Postat av: Kattis

Du e la för söt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback