I dag har jag shoppat lite...

I dag har jag shoppat lite...


Åter igen en sjukt regnig söndag. Förstår inte vart att regn kommer ifrån....
I dag åkte jag och C in till Backaplan. Planen var att jag skulle köpa ett puder men så blev det inte.
Hittade istället världens skönaste träningsbyxor - de är gudomliga att ha på sig! Finns på Intersport, rusa dit alla träningsfantaster, annars så funkar de alldeles utmärkt att strosa runt i hemma också....

Vidare så hittade jag äntligen ett regnställ. Fanns på Stadium och vips så var jag med regnställ. Det funkade grymt, eftersom regnet har vräkt ner hela dagen så fick jag inviga det på en gång! Faktiskt så är det väldigt skönt att promenera i regnet när man har bra kläder, i dag fick jag till och med ta fram mina meinl-kängor, så mycket regnade det.
Hörde på nyheterna att de t o m var tvungna att stänga tunnlar inne i Gbg p g a regnet....

Och så blev det givetvis ett par böcker och lite hälsokost - har fortfarande ont i halsen och nu har en otäck hosta infunnit sig också. Men i morgon är jag frisk!

I går var C och jag en sväng förbi 30-åring David, hans vackra fru Lena och världens sötaste Ebba! Alltid trevligt! Vidare så åkte vi till Kungsbacka och Freeport Outlet! Hittade en jättefin Björn Borg bikini (har ju letat bikini ett tag nu) samt massor av jättesöta trosor. Och ett par skor att gå i, typ i skogen med Albin, sånna som får bli smutsiga... 

Spontan kräftskiva i går kväll med C, Jea och Niklas. Mycket trevligt! Alldeles för mycket mat, som vanligt!
Hur svårt kan det vara att planera mat för 4 personer....?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback