Ful Fredag eller vad man kan kalla det...

Vaknade av mig själv i morse! Lite orolig i magen men det är sånt som händer. Gick lång promenad med hunden och solen strålade så skönt i ansiktet....
Duschade och laddade verkligen för intervjun i dag. Tog på mig min alldeles nya kofta från Peak som jag fick av Älsklingen i går och.... Började ana oråd!
Magen vänder sig ut och in och jag blir yr och börjar kallsvettas. Drabbas av kaut magsjuka och då jag ännu inte ätit något så gör allt bara ont... Ont överallt!
Inser att jag inte kan ta mig på någon intervju i det skick jag är. Så nära ett fast jobb!
Ringer de som måste ringas och somnar utmattad i soffan. Vaknar kall och ont i hela kroppen. Somnar om.
Svettas och fryser om vart annat och mår allt annat än bra.
Nyss ringde i alla fall Johanna som är platschef på SATS och berättar att de gärna vill träffa mig på måndag istället - Någon som tycker om mig ger mig alltså en ny chans!
Efter att nu ha druckit två liter Bobs Lättdryck känner jag mig piggare men har fantastiskt ont i kroppen samt väldigt ont i halsen. Det blir en hemma dag med Albin som är otroligt bra på att vara sympti-sjuk och bangar inte alls en dag framför tv.
Ska i alla fall försöka ta mig till Apoteket och köpa lite vitaminer, det är nog vad som behövs i min kropp?
Och hyra en fim....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Pelle

Så har även jag hittat till din sida Kattis. Tråkigt att du blev dålig när du nu skulle på intervju, men jag hoppas att du kryar på dig och ger järnet på måndag i stället. Sitter på jobbet och har såååååå tråkigt, skönt att det bara är en timme kvar.

Krya på dig å ha en trevlig helg!!

2006-08-25 @ 15:31:19
Postat av: Kattis

-Pelle! Vad roligt att höra av dig! Allt bra eller?

2006-08-27 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback