Äntligen fredag!

Efter att nu ha jobbat 19 dagar i rad så känns denna dag rätt så skön!
Jag ska nämligen vara ledig i TVÅ hela dagar!

Solen skiner, fast egentligen är det mest dimma här men ovanför all dimma så vet jag att solen skiner. Det är dock ganska kallt och ruggit så i dag är det skönt att börja dagen med en ulltröja.

I går var jag och tränade Pilates! Tror att det är bra för bål, mage och framför allt hållningen. Brukade alltid gå på det efter spinningen men i går var det ingen spinning innan så det blev bara Pilates. Det känns som om det gav mera med ett konditionspass innan men vad vet jag!

Såg att min första riktiga kille hade gått och gift sig! Hoppsan kan man säga.... Vill ni se så kan ni gå in på
www.sveg.info

Ikväll så blir det lite fest och utgång! Det ska bli väldigt roligt! Synd bara att chauffören som jag ordnade för länge sedan är i Jönköping och spelar någon riks-golftävling... Men det löser sig på något sätt!

Nu är det bara 10 veckor tills vi åker till Thailand. Eva håller koll på veckorna och det börjar banne mig närma sig nu. Det ska bli äldigt skönt med lite välbehövlig semester!

Har hittat ett hus VI både vill ha! Så på onsdag ska jag på visning. Det verkar finnas en hel del hus i det området där vi vill bo så när tiden väl är rätt så hoppas jag att det dyker upp något...

Mycket på jobbet i dag! Men som sagt, är ju ledig sen i två dagar...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback