Åh listor, dessa listor - me like a Lot!

JAG KOMMER IFRÅN: Härjedalen, Härliga Härjedalen!
JAG SOVER: Svårt att somna, sedan gott
JAG ÄR: Trött
MIN FRITID: Är oftas fullsmäckad med saker att göra
VILL: Resa bort
OM SEX MÅNADER: Har jag förhoppningsvis fast jobb och ser fram emot en vintersemester
JAG SAMLAR PÅ: Erfarenheter och minnen

JAG BLIR GLAD AV: Min familj och mina vänner
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Personer som inte respekterar andra människor
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: CHRISTIAN
GILLAR DU GOLF: Jobbar och lever med golf, men gillar…..
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En kram
VAD HAR DU NU: Kalla händer
SENASTE FILM DU SÅG: Skruva den som Beckham – helt okej
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att fel människor är på jobbet i dag
VARFÖR… är alla som jag tycker om så långt borta?
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 06:55
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: en klunk blåbärsyoghurt och 5 finn crisps
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jajamensan
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: I natt? Nej, över huvudtaget, ja.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: 5 minuters nyhetsmorgon
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Ja, det är så skönt…
HUR SVARAR DU I TELEFON: "Kattis"
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Thailand den 25 oktober
HAR DU KÖRKORT: Absolut
ÄR DU ENSAM NU: nej, kollegan Johan och alla banarbetarna och lite greenfee gäster
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Träna spinning och core, promenera med Albin, städa och pussa på C
IMORGON: Vara ledig – IKEA m Jea, träna, mysa med Albin
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Jobba!
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Göra så att mina gäster känner sig välkomna
VAD GJORDE DU EFTER GYMNASIET: Slappade ett tag

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: LYCKLIG
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: I ett hus med Christian och Albin
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Relativt nyttigt på veckorna och unnar mig lite på helgerna
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Exakt sådär. I Sverige , nja, utomlands där det är varmt - Jaaaa
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: Ja?
NÄR GRÄT DU SENAST: I går, ni vet varför
ÄR DU LÖSAKTIG: Nej
PRATA ELLER VARA TYST: Prata
DETTA UPPTAR MESTA DELEN AV MITT TANKEARBETE: Mitt liv
OM JAG VAR MED I VEM VILL BLI MILJONÄR SKULLE MINA TRE ALTERNATIV PÅ LIVLINAN "RING EN VÄN" VARA: Ni vet vilka ni är!




Tack till Karin för lånet av listan (http://blogg.vlt.se/ung/index.php?entry=entry060724-114537)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback